KLANTENEVENT:
Elektronische facturatie verplicht vanaf januari 2026 - Hoe pak je dit aan?
VERLOOP VAN DE AVOND
- 17.30u Onthaal (drank + hapje)
- 18.00u-19.30 => Deel 1: Accountants
Doel: Praktische ondersteuning bieden aan accountants en hun teams om e- invoicing efficiënt in hun processen te integreren.
- Inleiding: Waarom e-invoicing vanaf 2026?
- Wat is elektronisch factureren?
- Hoe elektronisch factureren (inclusief wat te doen als je een klant niet kunt vinden)?
- Ontvangen en verwerken van elektronische facturen
- Hoe ga je om met het betwisten van facturen?
- Archivering en compliance
- Interactie met andere documenten (leveringsbonnen, factuurvoorwaarden, transportbonnen)
- Q&A en bespreking van praktijkvoorbeelden
- 19.30u Onthaal Klanten (drank + broodjes)
- 20.00-21.30u =>Deel 2: Klanten
Doel: Klanten van accountants helpen om e-facturatie praktisch te implementeren binnen hun bedrijfsvoering.
- Inleiding: Wat is elektronisch factureren en waarom nu?
- Hoe elektronisch factureren?
- Hoe elektronische facturen ontvangen en integreren in bedrijfsprocessen?
- Facturen opvolgen
- Betalen van elektronische facturen
- Zorgen dat facturen bij je accountant terecht komen
- Wat met internationale facturatie?
- Archivering: Hoe facturen bewaren en toegankelijk houden?
- Q&A en praktische tips
21.30u - Netwerkreceptie (drank + tapas)
PRAKTISCH
Deelname voor leden bedraagt 60 euro (excl. btw) per persoon. Het doel is om zoveel mogelijk klanten uit te nodigen voor dit klantenevent. Je betaalt dan 60 euro (excl. btw) per persoon, of je kan ook één of meerdere tafels voor 6 personen reserveren aan 300 euro (excl. btw) per tafel.
Inschrijven tot uiterlijk 26 november 2024.